Logo Font d'en carrós
buscar
menu mobile
Cierra el buscador

Inauguració Expo-conferència “La poma d’Eva. Fadrines valencianes”

24 de novembre de 2025

📣

 El divendres passat, 21 de novembre, la Casa de la Cultura va acollir l’expo-conferència “La poma d’Eva. Fadrines valencianes”, una activitat marcada per la reflexió, la memòria i la reivindicació en el marc del 25N.

👉

 Durant la inauguració, vàrem poder conéixer la realitat de les dones valencianes d’altres èpoques, les normes socials que limitaven les seues vides i la història de les fadrines, que trencaren rols imposats i es convertiren en símbol de llibertat.

⚠️

 L’exposició es pot visitar al corredor de la Casa de la Cultura fins al 5 de desembre.

📸

 Sara Montaner Imatges